.

Sex and the city

Publicerad 2012-06-29 15:53:16 i everything,

Herregud vilken sex and the city nörd jag blivit!! Fullkomligt älskar serien, den är så härlig på nått sett :) skulle faktiskt tänka mig att kunna få vara Carrie i nån dag bara så där ;) haha. Just nu ligger jag i soffan och ska eventuellt kolla lite på tv eftersom att jag kan inte göra så mycket mer på grund av min yrsel.. Attans säger jag bara och hoppas på att jag ska vara bättre imorrn! :) ha det bäst :) Inspiration på bilder här nedanför! Lööövit!

Kommentarer

Postat av: william

Publicerad 2012-06-29 16:09:26

SATC äger:DDDD



Och säg gärna vad du tycker om mina "The Beautiful Thief" Modellbilder som jag har tagit:D

Postat av: Nellie - Sockertussen

Publicerad 2012-06-29 21:46:52

Just nu har jag en tävling på min sida i samarbete med OBH Nordica där du kan vinna en lyxig brödrost, Chilli Roaster =)



Kul om du vill vara med o tävla ;)



http://sockertussen.blogspot.se/2012/06/nu-ar-det-tavling-igen.html

Postat av: Emelie

Publicerad 2012-06-29 22:01:59

SATC är världens bästa serie ju :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela