.

Förkylning, kan ta sig

Publicerad 2012-03-30 23:02:45 i everything,

Fan vad jag är förkyld! Blä vad jag hatar detta, och min astma gör det hela inte ett dugg bättre. Sådär nu har jag klagat färdigt :) idag gick jag iaf på typ en lektion ungefär, eftersom att jag och Fanny va cool och tog en fika på doris på biologin / IUP men vi pluggade ju faktiskt så tummen upp för oss tycker jag! Sen hade vi idrott med jag va inte me och då passade jag och Tina på att sola, Fanny övertalade oss :) sen for jag till stan, fixade pass och införskaffade mig ett par skor! Nu ligger jag och tittar på tv och somnar snart, ha det bra!



-

Publicerad 2012-03-29 22:02:09 i everything,

Hej
Idag har varit en dryg dag, jag är typ förkyld och har svårt att få någon luft, haha. Just nu lyssnar jag på musik och tar det lugnt, ska till stan imorgon för att fixa pass tills vi i klassen drar till Barcelona i maj! Så jag kommer ta den tidigare bussen så jag går bara till 12, härligt enligt min mening. Nej nu ska jag ta och vila mig, eller rättare sagt sova! Hejjsvejs

lala lame

Publicerad 2012-03-28 21:37:30 i everything,

hej
sorryborry för jag vart dålig på att skriva, men det är faktiskt roligare att läsa bloggar.. aja det är kul detta med.
har inte haft så mycket att skriva så det har väl varit därför och för att jag är lat. jag längtar tills lovet ganska så jättemycket för jag hatar skolan, är så less på den. idag så har dan iaf varit bra och när jag kom hem så åt jag och pappa på kiosken eftersom mamma inte va hemma och pappa kan inte laga mat ;) det blev en kycklingsallad och det var väl rätt gott. just nu sitter jag bara och myser så det så, ha det bra.
- i brist på andra bilder, haha!!

Megusta, fu

Publicerad 2012-03-24 17:53:17 i everything,

Hej
Mysig lördag, just nu har jag gosat ner mig i fåtöljen framför pretty woman efter ett försök med att plugga fysik.. Imorgon så far jag till famma, hoppas på ett fint väder gör jag också så att vi kan gå ut en sväng :) hihi.

Fika

Publicerad 2012-03-24 14:07:26 i everything,

Hey
Sitter på fik med mor och far och myser, trevligt trevligt. Får se vad dagen bjuder på efter det här tror att jag ska städa och fixa rummet samt garderoben för det ser förjävligt ut.. Ha en bra lördag alla ni!


okej

Publicerad 2012-03-23 19:53:07 i everything,

hey
änteligen fredag! har varit en sjukt jobbig vecka tycker jag faktist, och i helgen så måste jag blugga på fysik..
och den fattar jag inget av! haha åh.. imorgon har jag typ inga planer men på söndag far jag till min kära farmor och är där en stund. just nu sitter jag i soffan i väntan på att finalen av the voice ska börja, få se vilken som tar hem vinsten då! ha det bra och en fin kväll!

Bye

Publicerad 2012-03-22 21:09:44 i everything,

Tänkte slänga in ett litet inlägg bara för att, har egentligen inget att skriva men men :) har ingen aning vad jag ska hitta på imorgon efter skolan, kanske bara åka hem och slöa för de vore så underbart! Just nu sitter jag i soffan med lite god frukt och funderar på att upp och lägga mig, trotts att klockan bara är nio.. Aja jag får väl se hur det blir! Ha en fin kväll alla läsare!


-

Publicerad 2012-03-22 19:51:04 i everything,

Hey
Åh vilken vecka detta har varit! Så otroligt jobbig -.- iaf så tog jag och mamma å for till stan, vi käkade på Max och handlade lite. Idag så har jag varit på utvecklingssamtal och de gick finafisken, jag har nyss slagit ihop min franska bok och nöjer mig med min lilla insatts som var ett försök till att plugga. Snart ska jag till köket och skaffa lite melon och vindruvor för att sedan glo på tv:n ett tag och sen somna. Så nu vet ni det, och om ni inte visste de så är det ju freda imorrn. Jag är trött, hejdå.

Plugget

Publicerad 2012-03-20 22:32:39 i everything,

Hey
Denna dag har varit rätt lugn och efter skolan så drog jag till Ebba! Vi hade det mycket mysigt och pratade på, fick även sno med mig hennes OnePiece som jag från och med nu är tänkt att bo i! Jättefint och jättebra! Tummen upp för det. Kvällen har bestått av sjukt mycket skrivande på olika uppsatser som vi har! Men nu är dom klara, s k ö n t! Jag hör av mig imorrn för nu ska jag nämligen sova och dejta min säng, så Godnatt folket!


https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-1/3122621/images/2012/pic_194834278.jpg" class="image">

-

Publicerad 2012-03-19 19:06:35 i everything,

hej
dagen idag har bjudit på många skratt och ja den har varit helt okej faktist,
trotts att måndagarna brukar vara värst! ikväll sattsar jag på att bli klar med
hemkunskaps-läxan.. sen får det vara nog. igår så fick jag ju äntligen se jersey shore
och det är lika bra som vanligt! nu ska jag gå till köket och göra lite fika hade jag tänkt!
ni får ha det bra!

fu

Publicerad 2012-03-18 13:35:23 i everything,

hejj
söndag idag ch det innebär ju att det är jersey shore ikväll ;D jippi.
sen så innebär det givet vis också att jag måste plugga, men det var ju en annan femma.
snart så tar jag och min kära mor en promenad fram på byn för att ta oss en fika!
det är ju faktist bra väder oxå så det är bäst att passa på, he re bra!

taggar

Publicerad 2012-03-17 19:16:03 i everything,

hey
så där ja nu var nästan svenskan klar! och imorgon blir det hemkunskapen och matten.. -.-
men det tar väl inte hela dan hoppas jag! har nyss käkat och nu ska jag ta ett bad och slänga
på mig tjockis kläder för att sen gosa ner mig och titta på jersey shore, imorrn kommer det första avsnittet
av säsong 5! som jag längtat på att det ska börja igen! ojojoj.
Ha nu en fin kväll alla, så kanske jag slänger in ett till inlägg lite senare! :)

we are young

Publicerad 2012-03-15 21:58:48 i everything,

hey
dagen idag har sett riktigt bra ut! det började med ett par lektioner och sen så for jag, elin och elina till svensta på mötet och de var helt okej! ska bli spännande att se ur det blir med skolavslutningskvällen för som det ser ut just nu så kommer den att bli himla bra! :) efter skolan så åkte jag hem och sen efter ett tag kände jag att det var lite tråkigt så då tog jag en promenad till momma! Där var moster och hennes kille, morbror och paulina med atle! himla trevligt! :) just nu så sitter jag och precis pluggat klart franska och matte (blääää) och ska lägga mig för jag är riktigt trött känner jag!

Det var det

Publicerad 2012-03-14 18:36:46 i everything,

Hey
Känner mig nöjd över att nationella idag är över och att jag tyckte det hela gick bra :) imorgon väntar ännu ett möte för min del, jag var ju på ett i måndags med Elin och kommer inte ihåg om jag skrivit det förut eller inte :p men den här gången så ska även Elina följa med, detta möte handlar om att typ planera skolavslutnings-kvällen :) åker från skolan klockan 11 ja så nu vet ni det! Bella följde med mig hem idag och vi myste på här hemma med fika och tv! Just nu så sitter jag och mamma och tittar på top model Sverige medans vi väntar på att maten ska bli klar. Ha en fin kväll allihopa!



np imorgon..

Publicerad 2012-03-13 22:00:11 i everything,

va najs de ska bli med nationella imorrn i biologi.. :)
har suttid och försökt att plugga men det gick inget vidare.. så nu ska jag borsta tänderna och lägga mig!
är äckligt trött efter dan idag uppe på fjället!! har ont överallt och så.. :(
ha de bra och lycka till alla ni andra som har detta hemska prov imorrn!

Who am i to say

Publicerad 2012-03-12 22:22:33 i everything,

Åh vad skönt det är när man nyss har duschat och smort in sig i världens härligaste body butter, awsooome :')
Har även försökt mig på att färga ögonfransarna och ja vad ska ja säga.. kanske att det svider som fan!! Haha men nu är det lugnt, jag fick skölja ögona med kallt vatten så då blev allt bra igen. Nu ligger jag och kikar på tv men ska snart till att sova, Godnatt gott folk! :)

söndag

Publicerad 2012-03-11 17:15:00 i everything,

hej allihopa
ja idag är det ju söndag och det innebär att lovet är slut och verkligheten närmar sig, skola och plugg.
men imorrn så ska jag dock inte vara på skolan för jag och elin ska till hede på möte, vet inte om vi
kommer tillbaka till skolan sen men det skulle jag tro. På tisdag är det nån fjällräddning i g-vallen
och nja vet inte om jag ser fram emot det.. det var allt från mig, hejjdåå.

Driver

Publicerad 2012-03-10 22:27:14 i everything,

Hej och förlåt för inget bloggande under dagen.. Men det har berott på att vi varit i birsta och åkt runt lite, men nu är vi hemma :) har tittat på melodifestivalen och tycker väl att rätt låt vann men hade varit lite gladare om danny hade vunnit, hehe. Just nu ligger jag och kollar på jersey shore och ska fortsätta med det så ha en fin kväll allihopa! :)

Woop

Publicerad 2012-03-09 20:18:33 i everything,

Hey
Sitter just nu och ska äta på jop's här i Sundsvall efter en skön dag i stan! Har införskaffat mig lite prylar och imorrn kanske det blir något mer. Är sjuuukt avundsjuk på Ebba som är i Globen och kollar på melodifestivalen!! Hoppas att hon har det bäst där då! ;) vet inte om jag har ngt mer att säga men jag slänger väl in ngt mer inlägg lite senare kanske :)

Blä

Publicerad 2012-03-08 21:08:15 i everything,

Hey
Idag så har jag vart i stan en säng, har kommit hem och sovit en sväng och lite så, en lugn dag och de va jäkligt skönt! Sitter nu och kollar på biggest loser Sverige och de är väl ett bra program eller nått :) imorrn drar jag iväg till Sundsvall och de blir säkert kul, ha en fin kväll!

Rubrik

Publicerad 2012-03-08 10:03:57 i everything,

Hallådär
Just nu, ja precis nu så ligger jag i soffan under en varm filt och lyssnar på musik och skriver detta, tänkte att ni kanske ville veta de. Iallafall så följer jag med min pratglada farmor in till stan och är där ett tag hade jag tänkt. Sen ska jag hem och packa för imorgon drar vi till sundsvall och sover på hotell äter gott shoppar lite och myser på! Härlig avslutning på lovet liksom :) puss

-

Publicerad 2012-03-07 21:56:49 i everything,

Heyy
Oj inget bloggande här på ett tag.. Men nu är jag här och oj vad jag ska blogga! ;) lovet känns som att det redan gått mot sitt slut, närå men vill bara inte börja skolan! En vecka vad är det liksom?? Skulle ha varit minst två veckor ju.. iaf så är min farmor här och ja de är väl trevligt.. Hon pratar heeeeela tiden iallafall :) så nu vet ni ju det! Sitter just nu på rummet bänkad vid världens bästa program så kan inte bli bättre än så :) tummen upp! Kram

Ni får en bild på jaaa en del av mitt rum kanske, och en skabbig bild på mig!

-

Publicerad 2012-03-04 20:44:10 i everything,

Heey
Det har varit en härlig helg måste jag säga! Den har spenderats med Elina och Tommie, jag följde med Elina på jobbet i bydalen igår och vädret var ju underbart! Haha ja så råkade jag ju få en hjärnskakning oxå men bortsett från den så var dan grymt bra :) idag så åkte jag hem och väl hemma så for familjen ut på sjön och grillade, nu har jag tagit en dusch och sitter i soffan och myser på, å såklart så njuter jag av att imorgon när jag vaknar är det inte skola! ha det bra gott folk!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela