.

Hey

Publicerad 2012-02-28 21:42:21 i everything,

Har faktiskt försökt att logga in på http://blogg.se">http://blogg.se">blogg.se flera gånger men då har det inte fungerat.. Men nu verkar det vara ok ju :) har vart en jäkla lång dag idag!! Blää, och imorrn har vi so-prov.. Men har bestämt att det ska bli en chillar-dag imorrn, ja så det så. Haha ni anar inte vad jag fick se när jag kom hem!! Min katt har fan inget hår kvar! Han har typ varit hos veterinären osv.. Och haha han har bara hår på huvet och bena å svansen, stackarn.. Han är ju inte vacker direkt x) heh ja nu vet ni ju det.. ;) ska gå och lägga mig nu för jag är ovanligt trött, godnatt me er! Kram

Hehe ja så ser stackarn ut..

.

Publicerad 2012-02-27 21:41:37 i everything,

Heyy
Oj inget bloggande, ooops :) men nu är jag här, och med en äckligt jobbig huvudvärk.. Får ont i huvet bara jag skriver det här på mobilen. Ska sova nu och hoppas på att vakna utan huvudvärk ;) skriver väl något mer imorrn, kram!

Update:

Publicerad 2012-02-25 20:04:50 i everything,

God kväll gott folk! ;) haha.
Har varit en härlig dag idag! Har hunnit gått på fik och fikat med min mor, städat rummet, köpt lite saker till moi, hjälpt till att städa våra bilar och klirrat 100 svenska riksdaler ;) har även ätit en god middag och nu sitter jag i soffan och ska kolla på melodifestivalen har laddat upp med godis och dryck! Ha en bra kväll hörreni! :) kram



Pain

Publicerad 2012-02-23 22:21:11 i everything,

Hey
Blir ett sånt här godnatt inlägg eller vad jag ska kalla det.. Imorrn är det ju freda och då ska jag gå på skolan, intressant. Ikväll har jag pluggat på so och kan inget annat än hoppas på att provet går bra! Sen så har jag klippt mammas hår! Haha och hon blev nöjd!? ;o de va ju bra de ;) och sen ville pappa att jag skulle klippa honom, kanske har sökt fel linje?? ;) nej nu ska jag sova så Godnatt me er alla, kram!

 

 

-

Publicerad 2012-02-23 14:24:14 i everything,

Haha kommer aldrig på nån bra rubrik, så jag struntar i nån sån. Är hemma idag oxå men mår bättre och de är ju bra. De är långtråkigt hemma.. Och snart ska jag plugga lite so, kanske vore bra. Har liksom inget annat att skriva eftersom jag gör inget.. Kram!

Godnatt

Publicerad 2012-02-22 22:49:23 i everything,

Tänkte slänga in ett inlägg såhär och säga Godnatt till er alla, hehe. Ligger och kollar runt på bloggar och så där, kul att läsa vad andra har för sig ;) de är ju roligare att läsa bloggar än att skriva själv.. Men de är ju samtidigt roligt att så många läser det man skriver, satt de är väl kanske lika roligt ändå? Skit samma, nu har ni läst de här och de kanske va onödigt men Godnatt iaf ;) kram!

 

 

#home #bored #tired #sick

Publicerad 2012-02-22 19:50:17 i everything,

Hey
Ja när mamma kom hem så kom hon hem med tuggummi, nezeril (välbehövligt, haha) sen en VeckoRevyn tidning, yejj! Det följde me ett rouge "perfect blush" oxå, och ja nu väntar jag på att glee ska börja! :D nörd som jag är, haha.. till glee så ska jag ta mig en semla ;) vet inte om jag går på skolan imorrn men det får bli som det blir, kraam!

Keep calm and write

Publicerad 2012-02-22 14:11:07 i everything,

Heyy
Jag ligger fortfarande och typ bara degar, vill på skolan haha kan inte fatta att jag vill de men aa så är de :p jag ska väl fortsätta att dega och sen plugga so -.- nu ska ja viiila, s k ö n t! Byebye

Och så vill jag ju såklart gratta världens sötaste kusin som fyller ett år idag!! Grattis lillkroken! ❤

-

Publicerad 2012-02-22 10:15:46 i everything,

Har sjukligt tråkigt här hemma, ligger bara i soffan och kollar på tv, somnar en stund och så vidare, haha. Ska gå upp på rummet och lyssna lite på musik och vem vet då kanske jag mår lite bättre? ;) aja jag lär väl blogga nått mera sen, hejdåå.

Nej

Publicerad 2012-02-21 23:01:07 i everything,

Hey
Har bara vart hemma och sjukat idag.. Trött på det! Ska samtidigt plugga och nä blää orkar inte :p jag blir hemma imorgon oxå och de är gryymt tråkigt! Haha nä nu ska jag sova och ja bloggar mer imorrn! Kram :)

Happy

Publicerad 2012-02-20 22:52:06 i everything,

Hey
Haha åh jävla förkylning!! Är sjukt trött på den, jag låter som ett monster typ, jag har lock för öronen och känner ingen smak av nått jag äter, bläää. Men jag är väl glad ändå, eller? Iaf så har jag sovit bort nästan hela dagen, har faktist gett mig på so:n och ja det får väl gå som det går med provet på onsda ;) nu ska jag försöka soooova, kraam!


Tjabba tjena hallå

Publicerad 2012-02-19 16:06:37 i everything,

Heyy
Har ju inte bloggat på ett tag.. Har inte orkat och har inte haft tid. Men jag ska bli bättre på det här! ;) iaf så har helgen varit riktigt bra! Igår på dan så for vi in till icaMaxi och köpte en golvhögtalare till min telefon, är hur nöjd som helst!!! Sen så for jag och mamma och va barnvakt åt världens sötaste kusin ;D och idag.. Ja jag är förkyld!! Så det lär ju knappast bli skola imorrn för min del.. Iaf så ska jag upp på rummet och lyssna vidare nu, underbart. ❤puss&kram
Här kommer lite bilder :)

https://cdn2.cdnme.se/cdn/8-1/3122621/images/2012/pic_190171184.jpg" class="image">

https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-1/3122621/images/2012/pic_190171195.jpg" class="image">

ingen bild sorry sorry

Publicerad 2012-02-14 22:29:28 i everything,

hejj har nyss gjort klart svenskan.. pust! har även hunnit med att titta på en riktig mysfilm men mamma :') hihi. Imorrn fortsätter temadagen med kärlex, sex, relationer eller vad nu man vill kalla det. nu mina vänner ska jag fixa mig inför natten och sooova, härligt. puss och godnatt med er.

Publicerad 2012-02-13 20:51:00 i everything,

Heyy
Har ju inte bloggat på ett tag och det är därför att jag inte haft tid.. Men jag har iaf haft en grymt bra helg iaf! Just nu så tittar jag på familjen annorlunda haha vilket jävla kaos! Detta fick bli ett kort inlägg, men men. Puss!

Dåligt bloggande

Publicerad 2012-02-09 22:13:48 i everything,

Hey
Förlåt för dåligt bloggande! Men har haft fullt upp med skolan.. Igår så for jag Fanny och Elina in till stan efter tha school, hihi. Vi hade en mycket bra dag skulle jag vilja säga! Elina färgade håret och det blev mycket snyggt :)) under tiden så ville jag och Fanny prova på frisöryrket ;) hehe. Kram ❤


Publicerad 2012-02-07 20:49:42 i everything,

Åh lagomT trött! har gått på bandet och blä vad jobbigt det är! Iaf så suger det att vissa saker kan man aldrig ändra på, hur mkt man än vill. Hur som helst så kollar jag nu på top model Sverige, finns vissa som jag stör mig sjukligt mycket på redan ja!! Haha.

Hejsan bloggen

Publicerad 2012-02-06 21:26:05 i everything,

Dan gick fort tycker ja! Efter skolan drog jag med hem till Ebba, vi traskade vidare till fiket och där träffade vi Elin, Fanny och Fredrik :) mysigt
Och nu är jag typ nyvaken för jag somnade så gött i soffan ;) nu kollar jag och mamma på det okända, hoppas på att man kan sova efter haha. Ha det bra hörreni!

Hihi titta vilken fin bild jag fick av Fanny, nej puppe menar jag! ;)

https://cdn2.cdnme.se/cdn/8-1/3122621/images/2012/pic_188167949.jpg" class="image">

Söndag 12:16

Publicerad 2012-02-05 12:24:00 i everything,

Hej
Idag är det söndag jue om ni inte visste det, och detta innebär en del plugg. Iaf så drar jag ut snart på "byn" haha :) ha re gött!

.

Publicerad 2012-02-04 21:20:57 i everything,

Heysan
Härlig dag faktiskt, har varit ute lite trotts att det har varit så jäkla kallt! Men det va skönt ändå :) sen har jag varit inne och myst på, har hunnit träna lite uppe på bandet, lyssnat på härlig musik, kollat på tv och så :) nu kollas det på gladiatorerna! Ha en trevlig kväll :)

Hihi söt farmor min :')

The voice

Publicerad 2012-02-03 20:16:46 i everything,

Hejsan
Åh äntligen helg! Sitter just nu och kollar på the voice, det är najjjjs :) ha en bra helg!

Jag och elina

Dagen idag ❤

Publicerad 2012-02-02 20:45:52 i everything,

Åh vilken rolig dag detta har varit! For på curling imorse med Hanna och Elin (elevens-val) sen vidare till bowling, haha innan vi kom till bowlingen alltså! Men det var kul, trotts att jag förlorade buhuuu ;( men jag är glad ändå ;) sen jag kom hem har jag rå-pluggat biologi och franska, boring! Känns som jag håller på att bli förkyld nu oxå, men det kommer nog gå över :) xx



Glee!!

Publicerad 2012-02-01 21:26:20 i everything,

Åh herre min Gud! Jag fick ju till tv:n tillslut och kollade på glee, men hallå slutet då fan?! Kan det bli onsdag nu eller?? Haha åh. Iaf så är det ju elevens vad imorrn och jag glömmer bort det hela tiden och nu ska jag ta och packa.. Har ont i halsen och är rädd för att bli förkyld, men det ska jag inte bli! :)

Publicerad 2012-02-01 20:21:29 i everything,

HejsAn
Har precis kommit hem, har varit och firat min morbror! Riktigt trevligt :) har satt mig i soffan och skulle titta på glee, men så går inte tv:n att he på!!! Gaaah!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela