.

Björnriket

Publicerad 2011-12-27 14:48:27 i everything,

Tja
Drog med Ebba till björnriket igår, myys.men shit!!!! Nu gick ju mat Tina förbi ;o haha fan va coolt! Blev ju lite sådär spontant skrivet, iaf så är vi och ska bowla snart ;) kram!

Dagmar dödar oss

Publicerad 2011-12-26 03:19:47 i everything,

Tänkte bara skriva medans jag fortfarande lever.. Mitt hus kommer säkert lyfta vilken sekund som helst, min säng skakar och det smäller, kan inte somna. Nu har jag gått ner och lagt mig i soffan bredvid fammas säng, vill inte dö ensam.

Yeye

Publicerad 2011-12-25 21:58:49 i everything,

Haha har grejat med telen hela dan x) iaf så vet jag inte vad jag ska göra imorrn. Bjuder på en otroligt charmig bild ;)

Jul dan

Publicerad 2011-12-25 14:20:01 i everything,

Heyy
Lite överlycklig nu, fick en iPhone 4s i julklapp ;D spotify premium oxå, sen ringer jag tydligen gratis till alla ;p och fri surf :) satt är rätt så nöjd ;) puss!

god jul

Publicerad 2011-12-23 22:36:31 i everything,

dagen före doppare-dan
idag så har vi tatt fram granen och pyntat den och sen så har mamma lagat all julmat.
nu känner jag faktist julkänslor, men dock inte som det var förut när man bara var intreserad
av paketen. kanske har vuxit ifrån det, nu känns det mer roligare med familjen och släkten,
men det är ju klart att paket vill väl alla ha! ;) imorrn så kommer paulina&vincent och lilla atle :')
så det ser jag fram emot! nu sitter vi och kollar på öppesittar-kvällen :) kram


fuck off

Publicerad 2011-12-22 22:35:40 i everything,

hey
nu är det lov! härligt, har längtat som bara den :)
har sett fram mot jul och allt men nu känns det inte så längre, nu tycker jag
bara att inget låter roligt och det är inget som jag ser fram mot heller,
mitt liv suger typ nu verkligen ingenting går bra. jag som längtar som fan och allt.
orkar inte bry mig.

wiggo.wiggo.wiggo.jää.

Publicerad 2011-12-20 23:35:37 i everything,

hey alla fans!!
nerrå, men de ee ju så att jag är jäkligt trött och kan inte sova.
såÅ.Å.nt äÄr Liiiivet aa i mitt huve låter de där som i låten, aa som sagt jag är trött.
bäst ja slutar att skriva, ja.

ok q8

Publicerad 2011-12-20 18:44:54 i everything,

hej allihopa
dan har vart ok, men hatar fortfarande fysik -.-
aja bells drog med mig hem efter plugget, awsome! så vi har dampat på här hemma :)
aa det var väl typ allt de, haha har inte så mkt att säga faktist ;p
men imorrn så drar jag mig in till stan iaf och möter upp min m a m m a :)
vi ska väl handla lite julklappar som fattas och så! kram



harry potter

Publicerad 2011-12-18 19:04:57 i everything,

hey alla ni
denna dag har har jag legat hemma och kollat på en del harry potter filmer.
jag klantade mig igår och gjorde illa mitt knä och har fiortfarande super ont!
imorrn så drar jag och elin till hogna med massa gött folk, vet inte riktigt vad vi ska
göra men det blir säkert helt okej! :)

*

Publicerad 2011-12-17 22:45:02 i everything,

latare dag idag, vi har julpyntat och så.. sen så har jag inte gjort så mkt mer :p
iaf så ligger jag och kollar på en film nu och den är inge bra ;p
på måndag så ska jag till hogna på nått, kommer säkert att bli kul om elin kommer med så.

-

Publicerad 2011-12-16 23:06:16 i everything,

hej på er
tänkte slänga in ett litet inlägg här råå :)
idag så har jag bara tagit det lungt och så.
imorrn så vet jag inte vad jag ska göra, får se helt enkelt.
snart är det julafton, kan inte fatta det men jag längtar!!
nu är jag rätt så trött och ska ta och sova, tack och hejj

.

Publicerad 2011-12-16 11:25:29 i everything,

heey
var hemma igår och blir hemma idag oxå, förkyld.
ska bara vara hemma och vila och ta det lungt.
det här blev ju ett tanigt inlägg men aja.. puss

skabbiga bilder men aja ;p

före


efter

skinny love

Publicerad 2011-12-12 19:24:40 i everything,

hej
har inte kunnat blogga på ett tag nu.. har inte varit hemma osv :)
men nu är jag här! har inte så mycket att skriva om dock..
men iaf så vann ju ju våran klass på trippelbollen idag! bra jobbat alla!

...

Publicerad 2011-12-10 21:53:05 i everything,

just nu så sitter jag hemma hos momma, mamma och pappa är på 50 års kalas..
och det ville inte jag vara med på :p vet inte när dom kommer men aja :) jag skulle
sova hos famma men så belv det inte, mamma fick komma och hämta mig. men vi har det
myspys här :) kram


jag vill ha dig nu som jag hade dig förut

Publicerad 2011-12-10 21:50:22 i everything,

heey!
jahapp, har inte gjort så mkt idag..
vakande rätt så sent, var rätt så sliten! aja jag satte mig iaf och skulle
ta en frukost, jag hade precis fixat te, och naturligt vis så skulle klantiga jag
spilla ut allt te över mig!! nu är jag alldeles röd på benet och ont gör det! ha ha.


talk that talk

Publicerad 2011-12-09 22:10:50 i everything,

har inte direkt ngt att skriva ;p vet inte vad som händer imorrn men aa det får vi se :)
väntar på att man ska få reda på vem som vinner idol, vet redan att amanda vinner men
vill se endå..

bad update

Publicerad 2011-12-09 19:25:47 i everything,

hejj
sorry för dålig uppdatering, men jag har haft hela veckan med en massa prov och läxor..
men det ska bli bättre! :) och ikväll tänkte jag att jag skulle kunna föra över lite bilder.
ikväll är det ju idol-final !! men inge kul nu när den bästa är borta. what ever hon är endå
bättre än robin och amanda, så det kvittar vem som vinner. eller inte. haha

sweet

Publicerad 2011-12-06 16:02:21 i everything,

hej hopp!
idag har jag varit hela dagen i stan på wargen, fått vara med på lektioner på handel.
jag ska söka dit, hoppas att man kommer in då! nu är jag rätt så trött, sitter på mammas
jobb och dricker varm choklad, nice. om jag hade hunnit så tror jag att jag skulle tatt bussen
in till famma, men men tror inte det.
- kram

skola skola

Publicerad 2011-12-05 13:20:50 i everything,

hey
sitter i datasalen nu på skolan, blir inte mkt gjort här inte..
vill bara hem nuu.efter det här så har vi engelska sen fys.. pallar inte.
när jag kommer hem ska jag göra en massa plugg men först så ska jag sova!
- cyya

dexeption

Publicerad 2011-12-04 23:13:16 i everything,

hey
jag suger på att blogga, och jag har inget att blogga om typ.
men iaf så ska jag försöka med det. idag så har jag kollat på skidskytte, fikat hos
momma, städat hela rummet och pluggat. nu liggar jag och kollar på dexeption på mtv,
för er som inte vet så är det de typ bästa som finns. gissa vad, dom är i sverige den här gången!
tufft. för er som inte fattar.. sorry ;) kram


det är svårt

Publicerad 2011-12-03 23:50:18 i everything,

hej
jaha nu har den här dan tagit slut. iaf så har var varit i stan idag med famma :)
var där under den tiden mamma och pappa var och kollade på skidskytte, de hade vip biljätter..
stckars dom då.. *host. sen for vi hem och myste på, jag hyrde film så lite så. nu ligger jag på
rummet och halv glor på tv, inte så kul. är trött så ska sooova, får se vad dagen bjuder på imorrn.
- natti


amanda fondell suger

Publicerad 2011-12-02 21:19:48 i everything,

om amanda vinner idol blir jag galen. varje låt hon sjunger låter lika, plus att det låter som
om hon är skitnödig när hon ska till och sjunga! hon är ingen idol! moa är en idol!

julklappar

Publicerad 2011-12-02 20:03:17 i everything,

snacka om trött nurå, efter en hel dag på stan med julhandel. Det var jättemysigt även om jag är fattig nu :)
haha. aja jag fick vara med och bestämma vad jag önskade mig av moffa, osv.. sen så köpte jag mig själv
en hairdonut :) nej nu ska jag lägga undan datorn och kolla på idol! och moa måste stanna kvar! om hon inte gör det ska jag inte kolla på finalen. om Amanda vinner idol ska jag aldrig kolla på det mera..

jag är bäst

Publicerad 2011-12-01 23:14:25 i everything,

haha japp jag är bäst (not) men iaf så tog jag och designade om en skjorta!
på mig var det för lång och jag ville ha den under en annan tröja och då blev det
fult och så.. så nu har jag fixat så att den är kortare och finare :) ni kan få se
före/efter bild sen =)

forget shit and move on

Publicerad 2011-12-01 23:06:05 i everything,

heey
lite sen uppdatering, men hade inte tid sen jag kom hem.. så det får bli nudå.
aja, imorrn slutar jag tidigt för att åka in till stan och träffa min mor och ha det mysigt.
vi ska typ handla julklappar och sånt :) nej nu ska jag ta och sooova :D
bara så att ni vet så tror jag inte att det funkade att ladda upp nån bild.. sorry!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela