.

Dagen

Publicerad 2012-07-18 15:10:57 i

Här är det hur bra som helst och om jag kanske inte berättat det så är vi en bit utanför Stockholm på "landet" så som dom kallar det här :) det ligger nära havet och man kan gå och strosa i olika affärer här också, vi bor i en stuga på samma gård som dom vi är med :) stugorna är på klippor och det är massa kojor och nån lekstuga som barnen Amanda och Gustav leker i, jag har lekt med dom hela dagen och lekt affär och lite så, haha så nu har man ju blivit som ett barn på nytt ;) sen ikväll så ska vi grilla och ha det mysigt, få massage av amanda haha så här lever vi livet!! ;) 

mot stockholm!

Publicerad 2012-07-16 11:38:20 i everything,

hallå där!
ja då bär det iväg till stockholm idag med mamma och pappa, vi ska till ett super fint ställe där det är hur gulligt och mysigt som helst :) har packat hela morgonen och det lär fattas något och det lär ha kommit med för mycket saker.. men så är det ju jämt när man ska någon stans! haha. vädret.. ja vad ska man säga, det är ju inte det bästa och vi hoppas på bättre dit vi ska. nu ska vi käka lite lunch innan vi far och förhoppningsvis så uppdaterar jag er under vistelsen så gott det går :) nu får ni har det så bra!

Ska göra mitt bästa

Publicerad 2012-07-14 10:27:51 i

Hej! Ja med rubriken så menar jag verkligen att jag ska göra mitt bästa för att hålla den här bloggen vid liv, men det är rätt svårt nu under sommaren då mycket händer och så.. Men hur som helst så har jag haft det galet bra med familj och kompisar, jag ska bu snart om cirkus en halvtimme upp och jobba, men inget mer jobb efter den här dagen säger jag bara! Ser fram emot att börja jobba på himmelriket vecka 31 gör jag! Spännande :) men nä nu ska jag vara ta och vila det lilla som är kvar inan jag måste dra, haha ;) ha en bra dag för det kanske kanske ska jag ha..

Hemma!

Publicerad 2012-07-11 00:52:36 i

Åhh vilken underbar kväll!! Har haft det hur gött som helst med min lök, Ebba! Haha. Först har vi cyklat ca en mil, sen har vi badat i deras pool och det var ju hur härligt som helst efter en svettig cykeltur! :) just nu har jag hur ont i mina knän som helst..! Har nämligen gått 5 km innan jag började cykla med Ebba och sen så cyklade ytligare 5 km och sen har jag ju kutat runt i kiosken i hela 6 timmar, så det lär ju kännas imorgon! ;) Plus att vi plaskat runt i polen några timmar, haha! Trött tjej här ;) nej nu är det soffhäng och sex and the city som gäller! :) Godnatt alla

En dag på jobbet!

Publicerad 2012-07-10 17:31:28 i

Helluu Jaha nu har den här dagen gått, och jag har spenderat den i kiosken och skramlat ihop några kronor, välbehövligt! Är fortfarande kvar här och ska vara det i en halvtimme till.. Och efter det så tro det eller ej så ska jag och min fina vän Ebba ut och röra på fläsket! ;) haha. Och imorgon drar jag och mamma till stan och ser om vi kan shoppa något! Ha en fin dag allesammans! :)

https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3122621/images/2012/pic_4ffc49ff9606ee0efd0001de.jpg" class="image">

Förlåt

Publicerad 2012-07-08 22:25:23 i everything,

Hej och hallå!
Jo tack jag vet att de tre senaste dagarna har jag inte bloggat
De senaste dagarna! Men det har varit hektiskt ett tag med massa jobb
Och konsert i Dalhalla, men nu är jag tillbaka! Och just det, min blogg.se
App fungerar inte, så jag måste kolla vad som är felet.. Just nu så ligger och myser framför tvn och lite så :) vi hörs mer imorgon! :)

Ledig!

Publicerad 2012-07-04 23:31:52 i everything,

Gah!
Äntligen ledig!! Har ont i hela kroppen efter att bara stå upp och gå i typ sex timmar.. Men nu är jag hemma och kan bara koppla av :) förlåt gör dålig uppdatering men det har berott på att blogg.se inte har fungerat som den ska.. Och för att jag haft fullt upp, med det ska det bli ändring på! :) imorgon ser dagen väldigt oplanerad ut och det är faktiskt skönt, får se vad som händer helt enkelt! Men nu ska jag ta och lägga mig, så vi hörs imorgon :)

Soffhäng

Publicerad 2012-07-04 15:30:54 i everything,

Tjena
Jo visst jag lever, eller ja typ iallafall! Haha. Har jobbat en hel dag idag och är helt slut! Ska jobba imorgon igen men sen är jag ledig! Igår hade jag super kul med Bella på bingon, trotts att vi inte vann något.. Men men :) fick även hem brev om gymnasievalet och det visade sig att jag hade kommit in på handels programmet på Wargen! Kulkul :) har inte glömt bort att ta kort på kläderna jag köpte igår men det kommer, har inte hunnit ännu. Nu ska jag lägga mig, haha.

Blogg.se vill tyvärr inte samarbeta med mig.. Det går typ inte lägga in något inlägg här.. Så förför kommer detta inlägg då sent..

https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3122621/images/2012/pic_207405216.jpg">https://cdn2.cdnme.se/cdn/8-1/3122621/images/2012/pic_207405216.jpg" class="image">

I stan idag med famma

Publicerad 2012-07-02 15:23:51 i everything,

Hejhallå!
Vilken dag! Underbart väder och dagen har spenderats med min farmor! Många skratt kan jag tala om att det har blivit, och bjuden på lunch har jag också blivit :) har suttit på fammas balkong och käkat jordgubbar och njutit efter en lång dag på stan!

Just nu sitter jag på bussen in till stan från henne för att träffa mamma som väntar :) vi ska köpa fika till bingon som vi ska på ikväll med Katarina och Bella! Underbart :) och dagens inköp kommer upp här på bloggen senare i form av bilder, ha en fortsatt trevlig dag alla!

Dagen idag!

Publicerad 2012-07-02 07:34:47 i everything,

Hej!
haha jösses vilken dag det har varit idag! Jobbade med Bella igen och det var såklart toppen!:) sen for jag hem, då kom Ebba hit och efter ett tag så stack vi plus mamma och pappa ner till kvarnen och käkade, hur gott som helst! Och när vi skulle cykla hem så bara vräkte det ner regn!! Nu ligger vi i soffan mätta och kollar på tv :) livet är gött just nu ;)

(detta var menat igår men får bli nu ist)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela