.

💗

Publicerad 2012-01-31 17:06:32 i everything,

Äntligen hemma, ikvĂ€ll ska jag plugga massor pĂ„ biologin har jag tĂ€nkt.. just precis "har tĂ€nkt" och det brukar inte bli som man tĂ€nkt sig, haha. Men innan jag ska ta itu med det sĂ„ slappar jag tills middan :) bra planering, och sen om jag hinner ska jag försöka gĂ„ pĂ„ bandet, vilket jag nog Ă€r för trött för sen.. Aja ha det!

Bajs

Publicerad 2012-01-31 15:20:42 i everything,

Hej hej
Jaha haha det borde ju vara kul att ha hĂ„ltimme, men nej det Ă€r det inte, inte i 2,5 timme och inte har jag nĂ„n som kan komma och hĂ€mta mig heller ;p dom andra kunde ju ta en buss hem, men inte jag :( dĂ„ vart jag ledsen i ögat.. Jag Fanny och Eric har fjantat oss och lite sĂ„ :) ruuuligt ❀

💔matte💔

Publicerad 2012-01-30 23:14:05 i everything,

Hebcrrvgadhbklnb!!! Eller nÄtt -.- fan vad jag hatar matte, jag fattar inte ett piss typ och ska ha prov imorgon, kÀnns som att det kommer bli ett ig! jag vill inte det hÀÀÀÀr! Hatar livet. Det var fan allt!!

Britta-fittan i matteboken har ni hÀr, hon ser ju iaf nöjd ut!

❀❀❀

Publicerad 2012-01-30 20:42:20 i everything,

Hejsan
Har inte gjort sÄ mycket sen jag kom hem, har kollat igenom matten, som jag förövrigt har prov i imorrn!! SÄ nu Àr jag PÄvÀg till en som kan det dÀr med matte, har mina kontakter ;) haha. Hörs sen! Puss

21:58

Publicerad 2012-01-29 22:08:18 i everything,

SÄdÀr ja, dÄ var den hÀr dagen över..
FörlÄt för att jag inte bloggat nÄgot idag, men har pluggat och sÄnt trÄkigt.. Men nu Àr jag hÀr ;) ligger nu i sÀngen efter en dusch och kollar lite pÄ Jersey shore, underbart. LÀngtar till dom nya avsnitten !! Men vinny ska tydligen inte vara med!! Och det mina vÀnner suger ju :( iallafall, Godnatt pÄ er! :)

22:55

Publicerad 2012-01-28 22:58:11 i everything,

Hey
Idag Àr det lördag, jag har sovit, varit ute och sparkat, passat pÄ att ta lite vinterkort, hjÀlpt pappa med ved. Imorrn Àr det matte som gÀller!! Nu ska jag lÀgga mig och sovaaaa för jag Àr trötttttt. Kram!

F.U

Publicerad 2012-01-28 17:38:55 i everything,

Heey
IgÄr efter skolan drog och och Ebba in till stan, vi tog en fika pÄ törners och sÄ vidare, mysigt! Just nu kÀnns det skönt att vara hemma och ta det lugnt, imorrn kanske jag tar skrillorna pÄ isbanan! :) ha det bra!



Blabla

Publicerad 2012-01-26 21:43:34 i everything,

Hej pÄ er, nu efter skolan sÄhÀr Àr jag PÄvÀg in till stan för att följa med mamma och handla pÄ Willys haha :p har vart en dryg dag idag!! Tur att den Àr över :) ha re!

Hemma idag

Publicerad 2012-01-25 21:46:06 i everything,

Har varit hemma idag, vaknade och hade ont i halsen vilket inte var sÄ skönt! Har vilat upp mig och har Àven hunnit plugga lite.. Just nu kollar jag pÄ nÄtt program med statsministern och haha vem visste att han var sÄ rolig!? ;D haha ha det bra!

...

Publicerad 2012-01-24 21:15:37 i everything,

Hej allihopa
FörlÄt för dÄlig bloggning, men har haft fult upp med en massa.. Har precis tagit en dusch efter en springtur pÄ bandet, och sitter nu och kollar pÄ tv med mor min :) har gjort en del so frÄgor oxÄ.. Orkar inte med fler lÀxor, jag som tÀnkte att vi inte hade nÄgra den hÀr veckan.. Men det hade vi ;( aja nÀ nu sÄ ska jag ÄtergÄ till programmet som jag tittar pÄ, haha. Puss

21:31

Publicerad 2012-01-23 21:43:31 i everything,

Tycker inte om skolan, den Àr sÄ trÄkig haha och mÄndagarna Àr vÀrst :p aja hur som helst sÄ nÀr jag kom hem gjorde jag vÀl inte sÄ mkt, sen nÀr mamma kom hem sÄ hade hon en bodybutter med till mig ;D hehe. För ett tag sen sÄ gick jag/joggade pÄ bandet och nu ligger jag i soffan och kollar pÄ det okÀnda. Kram!

Söndag

Publicerad 2012-01-22 15:54:00 i everything,

Söndag, det innebÀr att det Àr mÄndag imorrn och det betyder ju sÄklart skola :(( men dan idag har spenderats hÀr hemma, jag och mamma for dock till svensta men nu Àr vi hemma igen. Nu kollas det pÄ skidÄkning och det gÄr ju inte direkt bra för Sverige... Aja trött Àr jag iaf sÄ jag ska vila en stund, det Àr ju trots allt söndag! Puss

10 sanningar

Publicerad 2012-01-21 22:42:22 i everything,

HÀr kommer tio sanningar om mig sjÀlv!

‱ jag har lĂ€tt för att skratta!
‱ jag har tixs- knĂ€cker fingrarna och kan inte sluta!
‱ tar lĂ€tt Ă„t mig negativa saker som jag hör om mig sjĂ€lv
‱ hatar nĂ€r folk kallar mig kort!
‱ Ă€lskar mina vĂ€nner!
‱ Ă€r rĂ€dd att bli forever alone nĂ€r jag börjar gymnasiet, haha
‱ hatar skrĂ€ckfilmer men vill se dom Ă€ndĂ„!
‱ tycker inte om min kropp..
‱ min farmor betyder nĂ„got för mig som ingen nĂ„gonsin kommer att förstĂ„r
‱ Ă€r glad att detta Ă€r den sista punkten för jag kommer inte pĂ„ nĂ„gon fler, haha!

P3 guld

Publicerad 2012-01-21 22:07:33 i everything,

Hey kompisar!
Sorry för bad update idag, men min dag har iaf varit hÀndelserik eller ja lite rÄ iaf! Vaknade ganska sent vilket var skönt! Sen tog jag och mor min sparkarna fram pÄ byn, gick pÄ fiket och tog en fika och för min del blev det en semla! Efter det gick vi vidare till bells, jag och Bella skrattade och dog lite ett tag tills mamma och jag gick hem igen :)
Nu ligger jag pÄ rummet och kollar pÄ P3 guld, hur bra. Ha det!

Och sÄ vidare

Publicerad 2012-01-20 20:56:44 i everything,

Idag nÀr jag kom hem följde jag med pappa till stan, vi hÀmtade mamma pÄ jobbet och sen vidare till lillÀnge. Kom hem satte mig och kollade pÄ vÀrldensbÀsta program glee. Imorrn vet jag inte vad jag ska göra, skönt. Nu kollas det pÄ the voice, ha en bra fredagskvÀll! Kram!

Svar:

Publicerad 2012-01-19 23:03:41 i everything,

Svar pÄ en frÄga, jo jag for hem tidigare för att jag kÀnde mig inte sÄ bra :) men mÄr bÀttre nu! Puss sötfia!

Ta vara pÄ det du har

Publicerad 2012-01-19 23:00:51 i everything,

Åh ni anar inte vilken lĂ€ttnad jag kĂ€nner nu! So:n Ă€r klar, matten Ă€r klar, engelskan Ă€r klar och franskaglosorna kan jag typ. Men dock har jag en kĂ€nsla att det Ă€r flera tjejer son inte kommer pĂ„ skolan imorrn vilket suger, aja bajs pĂ„ det. Haha tönt jag, puss pĂ„ er!

Haha hittade bilder pÄ mig och Nicklas frÄn franska lektionen, hÀr Àr en av dom! Gud sÄ snygga vi Àr!

Turn the tide

Publicerad 2012-01-19 19:09:56 i everything,

Ligger just nu i soffan och kollar Ànnu en gÄng pÄ filmen jag saknar dig, den mÄste vara den sorgligaste filmen nÄgonsin. Slutade tidigare idag och tog bussen hem, somnade och vaknade nÀr mamma kom hem. S k ö n t. Imorrn Àr det finaly freda, det Àr bra :) haha. Kram!

.

Publicerad 2012-01-18 15:45:19 i everything,

Har inte kunnat skriva nÄgot pÄ ett tag, har inte haft orken.. Men nu har jag det!
Kom hem för en halvtimme sen och nu ligger jag och kollar lite pÄ tv :) matten Àr klar, nu Àr det engelska och so som gÀller hatar skolan. Idag gjorde jag iaf klart mina gymnasie-val sÄ nu Àr dom skickade! Xoxo

Trött, ohja

Publicerad 2012-01-16 17:21:26 i everything,

Åh fy sĂ€ger jag bara, Ă€r just nu trött, frusen, lejj och orkeslös. Orkar inte göra nĂ„tt ikvĂ€ll, förutom att gĂ„ pĂ„ bandet och matten de Ă€r jag tvungen att göra. Fuck vad jobbigt de lĂ€t, blÀÀ. Har tagit en spruta idag, mot livmoderhalscancer och till er killar som trodde att vi tar den mellan bena kan jag ju sĂ€ga att, nej det gör vi inte. Haha killar asso..
Har grymt ont i armen nu iallafall och ont i huvet, vet inte om det har ngt med sprutan att göra men ont i huvet har jag iallafall :) xoxo

Kock för ikvÀll

Publicerad 2012-01-15 17:12:31 i everything,

Idag sÄ var det jag som lagade maten hÀr hemma, det blev biffar och hasselbackspotatis :) blev rÀtt gott faktiskt, mÀtt blev vi alla iallafall :) har Ànnu inte stÀdat rummet sÄ det ska bli nu! Kram!

Godmorgon sökningar

Publicerad 2012-01-15 11:18:43 i everything,

Söndag idag dÄ, vilket innebÀr att det Àr mÄndag imorrn och det innebÀr ju att det Àr skola. Men iallafall sÄ ska jag fixa till mig nu för att sedan ta en promenad och hÀmta min tuffa, coola, snygga spark pÄ byn. NÀr jag kommer hem ska jag dÄ stÀda mitt ostÀdade rum, just det. Puss!

Dagen idag

Publicerad 2012-01-14 23:53:39 i everything,

Har varit en toppen dag idag! Kom hit folk för att gratta mamma och bl.a. Vincent Paulina och Atle :] han Àr otroligt söt! Imorrn ska jag stÀda rummet och sen vet jag inte, vill bara ta det lugnt och sÄ tror jag. Xox

FrÄn igÄr

Publicerad 2012-01-14 12:19:59 i everything,

HÀr kommer bilder pÄ vad som följde med mig hem igÄr :) halsduken och mockavantarna var till mamma och mössan till mig :)

Mr know in all

Publicerad 2012-01-13 20:21:27 i everything,

Hey
SÄ var denna vecka klarad, trög men ok :) for till stan idag med bells vi kÀkade pÄ rangnars och myste pÄ, köpte födelsedagspresenter till mamma som fyller Är imorrn, kommer bilder imorrn pÄ det. SjÀlv köpte jag en mössa och den kommer ni oxÄ att fÄ bild pÄ :) nu Àr det the voice som gÀller! Mys-kÀderna sitter pÄ och hÀr med börjar helgen, kram!

R. I. P

Publicerad 2012-01-11 23:26:42 i everything,

HÀr hemma satt jag i soffan, sÄ fick jag sms av Bella att det brinner pÄ HackÄs skola!! Det Àr alltsÄ min gammla skola för er som inte vet det. Jag ringer henne och dÄ sÀger hon att skolan stÄr i lÄgor, sÄ jag mamma och pappa tog bilen dit och dÄ ser vi detta.. Fan vad synd alltsÄ!



:)

Publicerad 2012-01-11 21:56:19 i everything,

Sitter och tittar pÄ tv och tar ett glas yoghurt :) engelskan Àr sÄ gott som klar, skönt! Xox

.

Publicerad 2012-01-11 16:55:08 i everything,

TÀnk att det Àr onsdag idag, onsdag innebÀr att det Àr kortdag, det betyder att det Àr tvÄ dagar kvar av skolveckan och det betyder Àven att vi har SO i en timme och femtio minuter. Men nÀr man har lÀxor gÄr dagarna faktiskt rÀtt fort kÀnns det som.. Dryg men det gÄr rÀtt fort till nÀsta dag liksom :) ja sÄnt tÀnker jag pÄ och nu vet ni det :)
Xx

Homework

Publicerad 2012-01-11 16:41:01 i everything,

Hej
Har just nu en hel del lÀxor som jag mÄste göra, men tar dom snart orkar inte komma hem frÄn skolan och sen komma till ett annat plugg-place..
‱ engelska
‱ matte
‱ NO
SÄ ser min kvÀll ut, blÀÀ.

Keep climb.

Publicerad 2012-01-10 23:24:57 i everything,

HÀr kommer en typ " mÄl-lista" och dessa saker vill och ska jag förhoppningsvis hÄlla och klara, hehe =]


‱ börja ta vitaminer varje dag
‱ spara pengar och inte bara slösa bort dom..
‱ sluta Ă€ta godis i en mĂ„nad, om det gĂ„r bra antar jag vĂ€l att jag fortsĂ€tter
‱ trĂ€na pĂ„ nĂ„got vis varje dag i en mĂ„nad, och se hur det gĂ„r
‱ sluta knĂ€ppa med fingrarna ( haha )
‱ försöka ha mitt rum frĂ€scht all the time!
‱ börja lyssna pĂ„ vad jag sjĂ€lv vill osv
‱ kunna klara av detta ;)

Te time

Publicerad 2012-01-10 21:50:54 i everything,

Har precis blivit klar med matten..
Och nu blir det en kopp te =]
Vet inte vad jag ska skriva direkt, men dan idag var okej iallafall och klassikern gick prima :) kram!

Keep climb and be yourself

Publicerad 2012-01-09 23:21:01 i everything,

Inte ett dugg trött, kommer sÀkert bli att jag ligger och vÀnder och vrider mig timme ut och timme in.. Sen nÀr man Àntligen lyckats sova sÄ ringer alarmet -.- har klassikern i simning imorrn, roligt. Positivt inlÀgg det hÀr blev dÄÄ :) Godnatt gott folk! xox

Hej & dÄ

Publicerad 2012-01-09 17:04:11 i everything,

Äntligen hemma!
Nu har jag slÀckt alla lampor i huset osv sÄ att det Àr mörkt för jag har satans ont i huvet och ögonen, ska lÀgga bort telen oxÄ eftersom att skenet av den ger mig huvudvÀrk, blÀ.

KonstnÀr

Publicerad 2012-01-09 13:32:40 i everything,

Titta bara vilken fin Bild jag mÄlade idag pÄ bilden!! SÄ fin att lÀraren hÀngde upp den pÄ tavlan ;D

Hemma

Publicerad 2012-01-08 14:08:53 i everything,

Hey
Har nu nyss kommit hem, sitter och kollar pÄ skidor nu :) vÀntar pÄ att herrarnas ska börja snart, spÀnning!


Perfection

...

Publicerad 2012-01-07 21:21:45 i everything,

Är gör mĂ€tt och ligger i sĂ€ngen och spelar, medans mamma pappa och grannarna babblar pĂ„.. Vill inte fara hem imorrn.. Suck.
Min Ängest över skolan börjar lÀgga sig, ska sÀkert bli roligt att fÄ trÀffa alla :) kram!

Rubrik

Publicerad 2012-01-07 17:31:31 i everything,

Heyy
HÀrlig dag idag, var ute med pappa pÄ en skidtur men mina skidor Àr as-dÄlig.. Har iaf nyss kommit hem frÄn en hÀrlig dusch och sitter nu och vÀntar pÄ middag och middagsgÀster :) kram!

Höhö

Publicerad 2012-01-06 21:56:10 i everything,

btw sÄ ville jag bara tala om att jag sÄg ju riktigt snygg ut pÄ fjortidbilden i förra inlÀgget ! Haha

In the storhogna

Publicerad 2012-01-06 17:30:20 i everything,

Cya
Ja nu Àr vi hÀr och det Àr super mysigt, ska nog vara med Ebba imorrn, hennes place hittar man i sjÀlvaste björnriket jue . Men innan sÄ tar jag en skidtur, hoppas pÄ ett bra vÀder dÄ! Puss

You Never Know

Publicerad 2012-01-05 22:49:39 i everything,

Kollar pÄ film just nu, men har sett den nÄgra gÄnger.. Har Ängest över att lovet snart Àr slut och att skolan börjar igen. LÀxor, prov och en massa plugg. lÄter inte direkt sÄ lockande.. Aja livet gÄr vidare :) kram

Fuck it

Publicerad 2012-01-05 22:30:17 i everything,

Dagen idag har varit helt okej, jag gick runt hÀr hemma fixade mig och lite sÄ. Sen efter ett tag tog jag sparken till momma, och dÀr satt vi och pratade och myste pÄ :)) lÀngtar faktiskt tills imorrn dÄ vi far till storhogna ( för er som inte vet sÄ har vi husvagn dÀr med "förstuga" som sitter ihop med husvagnen, haha om ni fattar? ) tar med mig lÀngdskidorna, Àr inte ett dugg sugen pÄ att Äka slalom! Kram

Hej

Publicerad 2012-01-05 22:23:27 i everything,

Har ingen aning om vad jag ska göra idag.. La mÀrke till att det snöat en del -.- fÄr se vad jag hittar pÄ, imorrn drar vi iaf till storhogna och myser pÄ. Puss!

Inte ett ord

Publicerad 2012-01-05 00:22:40 i everything,

Heyy
FörlÄt att jag inte bloggat nÄtt pÄ lÀnge. Men har varit upptagen hela lovet och sÄ. Vet inte inte jag fortsÀtter med bloggandet eller sÄ, kanske blir bÀttre sen nÀr skolan börjar. Kramar!

Senaste inlÀggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela