.

Lala lame

Publicerad 2012-04-12 22:50:47 i everything,

Hey
Haha jo om ni undrar så blev det förra inlägget nån dag försenat, men det struntade ju jag i och publicerade det iallafall :) idag har dan varit helbra! Va ju grymt bra väder på dan ju, så jag gick ut och solade lääänge och de va otroligt skönt! Sen så pallrade jag mig över till bells och väl där så låg vi och bara lata oss och fjantade, hehe. Sen så for jag på trafikskolan, efter det till famma och sen hem :) nu: sova! Godnatt alla

good morning

Publicerad 2012-04-12 22:42:50 i everything,

har nyss käkat frulle och ska nu fixa mig lite, får se vad dagen har att erbjuda. Orkar inte direkt göra nått eftersom jag fortfarande är förkyld, så jag får helt enkelt se vad jag hittar på. Hade lust att gå ut, men eftersom att det ska blåsa heeeela tiden så är de ingen idé! tack och hej!

Just det: det funkade inte förut så jag laddar upp nu ist! Hehe;)

my goodness

Publicerad 2012-04-10 23:37:07 i everything,

Det hela gick ju bra idag faktiskt! Jag var lagom nervös innan lektionen eftersom att jag inte kände nån där.. Men till min räddning så vare ju faktiskt en grabb där som jag känner! Skönt säger jag bara, haha så då behövde jag inte känna mig lika vilsen. Tiden gick ganska men bara ganska fort och efter vi slutat så for jag och mamma å käkade, sen hem! Nu ska jag försöka sova så godnatt alla ni!

14.12

Publicerad 2012-04-10 14:21:56 i everything,


Idag har ja inte gjort så himla mkt, varit en sväng på banken har jag men inget mera. När klockan närmar sig tre så drar jag och mamma till stan på reveljens-trefikskola för att spendera två timmar där på en teorilektion, Ska även göra en synundersökning som hör till det hela. När allt är klart så är klockan ca 18.30.. Så där har ni resten av min dag!
Hare!

Hejsanhoppsan

Publicerad 2012-04-09 18:06:55 i everything,

Hade inget annat vettigt för mig så jag bestämde mig för att slänga ihop ett inlägg, har nyss käkat pizza och det smakade säkert bra önskade att jag kunde känna hur gott det va men nerå, det fick jag inte. Imorrn bär det av till stan och jag gruvar mig, Känner att jag liknar rudolf för typ så röd är min nääääsa :( har inte gjort nått idag, har bara legat i soffan och degat, tagit de lugnt osv.. Nu ska jag ringa ett samtal och sen planerar jag att sova, over and out!

-.-

Publicerad 2012-04-09 13:52:47 i everything,

hej
haha de va ju ett tag sen jag satt och skrev på den här bloggen.. men jag har inte orkat med det och jag vet inte hur det kommer att bli framöver eller så, det blir väl inlägg när jag känner för det och så. lovet började ju iallafall bra.. eller? svar- Nej! för jag är så jävla förkyld som man kan bli, jag är irriterad och sur ja och nu vet ni de. Imorrn så ska jag på nån moppe-kurs eller ja en två timmars lektion i teori.. det är tre lektioner på rad så imorrn på ons och på torsda blir det. så så äre eftersom att jag har bestämt mig för att ta moppekort.. de är ju bara kortet som fattas så! ingen bild får ni så det så. hejdåå

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela