.

blabla

Publicerad 2011-11-30 20:06:52 i everything,

åh underbart att komma hem så har mamma köpt med sig sallad hem! gott.
så vi satt och kollade på skidskytte och mulade sallad, tyvär så gick de ju inte så bra för
sverige råå.. desto bättre för franskarna -.- haha aja nu vet ni ju det då! nu ska jag ta och
fixa lite nya låtar på ipoden, ja det ska jag göra. puss

åhh tänk att ha en sån tatuering, det vill ju jag. fast inte 'love' utan nått annat ist.

Publicerad 2011-11-30 19:58:50 i everything,

hey
trött är jag kan jag iaf säga, pallar inte skolan det är för mycket. aja iaf
så drog jag me hem till bells efter skolan, och vi kollade på lilla jönssonligan! haha :D
sen pallrade vi oss vidare till fiket och där träffade vi ebba (: chillarnS.
nu ska jag göra klart matte läxan så att vi får fika på fredag, wiie. haha vår matte lärare
lovade oss att om alla lämnade in läxan imorrn skulle vi få fika på freda, alla suger på att
lämna in läxor såå.. aja jag ska iaf vara lite duktig nuråå :) cyaa

fula bilder på mig -.- men har inget annat att bjuda på just nu..

 

tröttare

Publicerad 2011-11-28 21:22:47 i everything,

heey
jaha måndag avklarad, bara fyra lååånga dagar kvar.. är less på skolan eftersom att det bara är en massa
läxor och prov, vilket innebär en massa plugg. Nu har jag pluggar so, och snart ska jag upp och läsa matte.
imorrn har jag två prov och jag vet inte alls om det kommer gå så bra.. men får hoppas på det bästa rå!
är gryymt trött just nu, åhh. allt för nu, cyya.


du är den som får mig le

Publicerad 2011-11-27 17:04:08 i everything,

heeey
åh vilken mysig dag!! lussebullarna blev gör goo, sen har vi i gårdarna firat advent ute osv :)
imorrn är det skola, ovanligt? nej. men ska iaf ta tag i både matte och so nu.
sen blir det awkward, my life as liz, jersey shore :D aa söndag är rätt bra iaf ;)

första anvent

Publicerad 2011-11-27 12:52:10 i everything,

heiii
jaha söndag, idag ska jag och mamma baka lussebullar! mysigt, och gott haha.
sen ska jag kolla på so:n och matten..
åååå det snöar!!! alla tycker det är askul men jag tycker bara att det är jobbigt och onödigt!
hoppas den försvinner snart! och ida om du läser det här.. så är det DITT fel att det snöar!!


på en nivå som ingen förstår

Publicerad 2011-11-26 20:08:57 i everything,

hey
jaha lördag idag! härligt med helg, har bara tagit det lungt idag jag och mamma for och tog en
fika, sen for vi hem och slog in lite julklappar! julen är snart här jue, första advent imorrn.
imorrn ska vi baka lussebullar här, sen ska jag plugga so -.- men aja :p har dåligt med bilder :(
men ska ta och försöka ta lite nya snart :) puss

 

fredag!

Publicerad 2011-11-25 18:39:37 i everything,

hej
idag var jag hemma från skolan, för att jag var sjuk.. aja men nu mår jag
hur bra som hlest :) eller ja förutom att jag inte vågar äta ngt ;p är hungrig men
tanken på mat får mig att spy, hur går det ihop råå? ;) men de blir snart bra :)
ikväll blir det tacos, känner hur gott det luktar! jaja det var allt, ha en bra fredags kväll med idol osv!

jag lever

Publicerad 2011-11-25 18:16:43 i everything,

heey
åhh sorry för att jag inte har hunnit blogga något på några dagar..
men nu är jag här igen! :) i onsdags så kollade vi på gymnasium, efter
for jag till famma, sen gick jag och mötte mamma på stan och vi käkade på kina
sen kollade vi på bio hur mysigt som helst! kraaam

om en vän kan viska kan ett löfte brista

Publicerad 2011-11-22 15:03:12 i everything,

heyy
jahopp det blidde inget bloggande igår för min del, eller jo på morgonen.
men aa iallafall så bloggar jag nu istället :) är på skolan just nu, vill hem!
har fysik, men tror att vi är klar snart.. när jag kommer hem blir det läxor..
so och matte, kul liv.

godmorgon

Publicerad 2011-11-21 06:50:27 i everything,

godmorgom på er alla
yess jag är uppe, litte trött sådär.. ska snart ta och fixa till mig innan skolan.
lång dag kommer det att bli oxå, har långdag plus att jag ska stanna kvar längre
eftersom att jag har utvecklingsamtal.. bye!


 

det händer ju bara inte..

Publicerad 2011-11-20 21:20:14 i everything,

hey
på onsdag så är det öppet hus på lite gymnasium igen så då befinner jag mig i stan.
vet fatktist inte vilket jag ska gå på.. ett svårt val kommer det att bli. aja skit i de nu
för de är ju inte än på ett tag. nu ska jag sätta mig och kolla på mitt älskade pogram awkward :D
har väntat på det heeela veckan, och sen blir det jersey shore ;) puss på er!

pardon my swag (haha)

Publicerad 2011-11-20 21:09:35 i everything,

nu så har jag och pappa precis kommit hem, vi for till stan och lämnade av famma hemma hos sig.
känns tomt här hemma nu. aja nu ska jag ta och sätta mig i soffan, ta det lungt tills jag ska sova.
imorrn är det ju skolan igen, och då är det tur att hanna finns! annars hade det ju vart trist.

Publicerad 2011-11-20 14:50:19 i everything,

hej
åh va less jag är på alla mina kläder, ni har säkert varit med om samma sak,
att i vissa perioder så känns det som att alla kläder man har är fula osv..
jag vill ha ngt nytt helt enkelt, lätt att säga svårt att fixa, u know it.



som dessa från bikbok, hur snygga som helst ♥

men nu är du bara en dröm

Publicerad 2011-11-20 14:40:54 i everything,

japp jag lever och är faktist vaken.. har inte riktigt gått och lagt mig än..
jag lyckads sova ett par timmar mitt på dan ;) just nu är hungrig och tror att jag ska
gå och göra mig ngt gött! dom andra sitter och glor på skidtävling, jättekul. aja nä nu
ska jag ta mig nått i magen! kram!


med detta säger jag godnatt

Publicerad 2011-11-19 22:41:04 i everything,

heej
haha åh känslan som uppstår när man gått och ska sova men inte är trött..
jag är pigg som bara den, och jag ligger i sängen och kan inte sova.
får kolla på nån film tills att jag blir trött och somnar då ;p aja natti! ♥

så mycket bättre

Publicerad 2011-11-19 20:53:48 i everything,

hey på er!
just nu så sitter jag i soffan och smsar och tittar på så mycket bättre, myys!
har druckit kaffe, haha det är inte gott men jag tycker ju att det är sååå coolt (nerrå)
att dricka kaffe, så att jag ska tvinga mig själv att tycka om det. yeh thats right! haha no life.

Publicerad 2011-11-19 20:08:21 i everything,

Hey
i denna blogg så ska jag uppdatera på ofta som det bara går faktist :)
idag så for jag och pappa och hämtade famma i stan och nu så ska hon sova hos
oss i helgen, vi kommer att ha så mysigt så! hihi. nu har jag suttit och grejat med
bloggen länge nog och jag är inte himla nöjd men det får duga ett tag! aja nu ska jag
kolla på tv och mysa med familjen; puss&kram /erika


ny blogg!

Publicerad 2011-11-19 15:11:01 i everything,

heey på er!
ja som ni ser så har jag en ny blogg :) ska fixa och trixa med den så att den blir snygg.
just nu så krånglar det lite, och jag har inte fårr till någon bra header ännu, med det kommer! :)
PUSS /erika



Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela