.

måste plugga mer!

Publicerad 2012-06-27 18:01:41 i everything,

haha ojojoj jag gjorde nyss en repition på trafiktesterna och det såg inte så bra ut om jag ska vara helt ärlig..
blir till att sitta ner ikväll och plugga gärnet! har eventuellt fixat så att jag kanske ska jobba nu på fredag, men får se hur det blir med den saken eftersom att jag ska jobba som parkerings vakt nere vid båthamnen, får se om jag orkar helt enkelt! nu så ska jag hälsa på mamma som nyss kom hem, hjälpa henne med maten och lite sånt. Sen så vet jag inte vad som händer men mamma kom hem med glass så det lär ju sitta fint sen ikväll! ;) senare så lägga jag upp bild på ''dagens outfit'' haha. Aa men de va allt för nu!

bilderna har ebba tagit!





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela