.

Jag är tillbaka!

Publicerad 2012-06-24 23:03:12 i everything,

I'm back!

Jomenvisst det var ju ett tag sen jag bloggade nu, orsaken till det var att jag helt enkelt tröttnade och orkade inte bara.. Men sen nu i efterhand så inser jag ju att jag saknar att blogga! Så jag hoppas att ni kikar in här lika ofta som förut och läser för nu mitt herrskap så ska jag blogga som om det inte fanns någon morgondag ;) ska göra mitt bästa för att hålla er uppdaterade :)

Under tiden jag var borta här på bloggen så har jag hunnit med en del saker, som att:
Åka på klassresa med den bästa klassen man kan ha till Barcelona!
Varit med underbara vänner,
Börjat med moppekort, haha.
Gått ut nian, med både glädje och ledsamhet..
Firat min födelsedag med fina vänner (midsommarafton) det är det som har hänt plus mycket mer! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela